" Thank you for being our teachers... "

miercuri, 8 februarie 2012

AIESEC experience

Mihaela Iuraşcu:
 
            „AIESEC este platforma globala de dezvoltare a tinerilor lideri”, fraza pe care am ajuns să o simt cu adevarat. În 3 ani de AIESEC am reuşit să conştientizez din ce în ce mai intens valorile şi principiile pe care le trăim si cultivăm în AIESEC.
            Organizaţie genială, experienţă profundă, oameni puternici, scopuri măreţe.
            Vreau să simţim "globalitatea" organizaţiei, să trăim şi să multiplicăm dimensiunea internaţională a lucrurilor pe care le realizăm.

  
         Mihaela Todica:


Dragi AIESECeri,
Cu siguranţă pot să vă spun dragi, pentru că timp de 4 ani, AIESEC a reuşit să ocupe un loc aparte în viaţă şi să contribuie la dezvoltarea mea. Sunt 4 ani fără o lună (Recrutarea din Primăvară 2008), de când AIESEC a rezervat un loc şi pentru mine, iar pentru experienţa pe care mi-a oferit-o am să îi spun mereu un mare MULŢUMESC.
Anual recrutăm pînă la 100 membri, dintre ei rămân acei care îşi găsesc locul său, cei care se regăsesc în AIESEC şi vor să aducă o schimbare în sine şi societatea în care trăiesc. În fiecare an, AIESEC descoperă noi persoane, care îşi lasă amprenta sa în organizaţie. Cred că frazele: “Fă ceea ce iubeşti şi iubeşte ceea ce faci”, „Oportunităţile nu se pierd, ele sunt luate de alţii” – sunt doar câteva din frazele spuse de alumnii noştri, fraze care cel puţin mie îmi aduc aminte de ei de fiecare dată când sunt rostite de altcineva.
Facem parte din organizaţia cea mai mare de tineret şi pentru tineret din lume, care dezvoltă LIDERI, pentru mine cel puţin acesta este un fapt de mândrie. Noi suntem cei care scriem istoria AIESEC Moldova.
Vă îndemn să vorbiţi deschis şi cu mîndrie despre ea, pentru că ulterior, AIESEC va vorbi cu mîndrie despre voi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu