" Thank you for being our teachers... "

sâmbătă, 28 ianuarie 2012

MTC 2011

Anul 2012 a început pentru AIESEC Moldova cu un eveniment grandios şi anume "MTC". Încărcaţi cu multă energie şi dispoziţie superbă, LC-urile Chişinău, Bălţi şi Cahul s-au reîntâlnit la pensiunea "Sirius".
În cadrul acestui eveniment au fost livrate traininguri de către companii. Fiecare departament în parte a dispus  de traininguri specializate anume în domeniul lor. Pe lângă aceasta au fost organizate multe simulări, care a facilizat perceperea conceptului de team building şi lărgirea spectrului cunoştinţelor AIESEC.
Totuşi după o zile încărcate de traininguri şi simulări, AIESEC-erii s-au distrat pe cinste, în special pe data de 13 ianuarie, când AIESEC Moldova a împlinit 13 ani! YAHOO!

"E una să fii OCP şi e alt ceva când auzi despre această poziţie din perspectiva altora . Cred că fiecare ar trebui să înerce „să îmbrace” acest rol şi să simtă influenţa acesteia . MTC-ul dat a fost foarte special pentru mine, atât din perspectiva unui coordonator, cât şi din pespectiva unui membru care a trăit într-adevăr o conferinţă plină de rezultate, practică şi nu doar teorie . MTC-ul din acest an mi-a adus cunoştinţe noi şi o experienţă pe cinste care mi-a schimbat percepţia unor lucruri care îmi vor fi de mare ajutor pentru viitor . Atunci când este o echipă în spate şi toţi lucrează pentru un impact comun, e unul din cele mai bune challenge-uri , iar rezultatul impactului duce la o mulţime de hug-uri ,lacrimi şi amintri plăcute pe parcursul întregii vieţi ."
 ne spune Ion Guţu, OCP MTC 2011.

"MTC a fost o conferinţă foarte reuşită din punct de vedere al conţinutului, deoarece au fost introduse câteva elemente noi şi anume: simulări pe tot parcursul conferinţei(după modelul din Ucraina), traininguri pe arii livrate de reprezentanţi ai companiilor şi alegeri de MCP (precum la conferinţele internaţionale). Simulările au fost special create cât mai aproape de realitatea de azi din @. Iar trainingurile pe arii de la companii au fost create în baza aşteptărilor şi preferinţelor membrilor din LC-uri.Sper că pe viitor MTC-ul să fie cel puţin la fel de interesant ca in acest an." afirmă Valeriu Covalenco,MC VP Finance.


"Mi-a plăcut!­Am aflat multe lucruri noi despre aria în care activez­.­Simulările au fost bune­.­Noi am aplicat în practică ceea ce ştiam.Deasemenea am aflat ,mai detaliat, cu ce se ocupă alte departamente.Am lucrat în echipă şi am simţit pe propria piele care sunt problemele ce le poţi confruntă într-o echipă. În general MTC chiar este o conferinţă „de învăţare”­­.Plus la toate am făcut cunoştinţă cu oameni noi." spune Anastasia Tabară, membru AIESEC, care participă pentru prima dată de o astfel de conferinţă.


A fost un MTC care va rămâne o amintire extraordinară, pe care vrem să o mai retrăim!
Le mulţumim enorm OC-ul MTC 2011!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu