" Thank you for being our teachers... "

duminică, 22 ianuarie 2012

Schimb de cărți


”Cărţile sunt cărăuşii civilizaţiei. Fără cărţi, istoria e mută, literatura nu are glas, ştiinţa- paralizată, iar gândirea şi meditaţia- suspendate”. (Barbara Tuchman)

Și pentru că istoria nu e mută, literatura are glas, știința se poate mișca, iar gândirea și meditația fac ravagii  a fost organizat cel de-al doilea eveniment, unde membrii AIESEC Chișinău s-au întâlnit pentru a împărtăși câteva idei și cărți.
Peste 10 AIESECeri au venit cu cărți din diferite domenii, iar asta bucură și organizatorii. Evenimentul care a avut loc la 11 ianuarie, în sediul AIESEC Chișinău,  a adus cu sine multe emoții pozitive și clipe de meditație. La fel, ne-am bucurat de receptivitatea membrilor care au adus, dar și au dăruit cărți. 


Alina Papuc, membru TM și organizatorul evenimentului și-a dat pe față sentimentele și a afirmat:
"Nu m-am așteptat să vină așa multi oameni la eveniment, dar mai ales, nu mă așteptasem din așa multe cărți să aleg. De la cărți de afaceri la desene grafice."



Victor Lebedev, membru COM, la rîndul său a spus:
”Am primit cartea “Clubul Bieldeberg “, de la Alina. A persistat o atmosferă nonformală. Fiecare am descris scurt cartea care am adus-o,  și pe loc am decis care și la cine se duce. Chiar ne-am simțit foarte bine.” 

Am fost bucuroși să avem alături de noi și pe Sorina Rață, care a fost facilitatorul conferinței naționale MTC și, care ne-a mărturisit că se simte mândră de evenimentele pe care le organizează AIESEC, acestea contribuind la dezvoltarea, dar și la motivarea membrilor.

Când toate cărțile și-au găsit un stăpân temporar( în unele cazuri, permanent), membrii au schimbat idei și păreri despre unele cărți pe care nu le-au adus și au stabilit că următorul eveniment va avea loc la sfârșitul lunii februarie.

2 comentarii:

  1. Faina idee!
    Eu tot vreau!
    Cine e interesat sa citească Ecological Climatology, Natural Resource Economics, Foundations of Strategy...? :-D

    RăspundețiȘtergere
  2. :D foundations of strategy sună interesant

    RăspundețiȘtergere