" Thank you for being our teachers... "

vineri, 9 decembrie 2011

Hey AIESEC Alumni!

Dragii noștri Alumni, cum o mai duceţi? Vă este dor de LC meeting-uri, OC-uri, de şedinţele pe departamente, de seminare și traininguri? Nouă însă ne este dor de voi, nespus de mult! :)
  Iată de ce pentru ca sa interacţionam cât mai des, am decis să creăm acest blog, special pentru voi. Aici veţi putea afla tot ce se întîmpla important în AIESEC, ce rezultate am atins şi  ce planificăm să facem pentru viitor. Pe lângă aceste update-uri, aici veţi găsi profilurile si blogurilr tuturor Alumnilor .Astfel veţi putea colabora mai eficient şi mai rapid între voi. De asemenea am inclus o rubrică specială “ Wise Ideas” , unde vor fi postate ideile, maximele, motto-rile după care vă conduceţi şi pe care le-aţi desprins din experienţa trăită în AIESEC, şi credem că o trăiţi şi acum.
  Totuşi cum spunea cineva : « Less talk, more action! », ne apucăm şi noi de treabă, pentru că AIESEC e mişcare, şi voi asta o ştiţi. 
Deci ,ori  de câte ori  veţi fi cointeresaţi să aflaţi ce mai face AIESEC sau pur şi simplu vi sa făcut dor, e destul să faceţi click pe blogul AIESEC Alumni ca să trăiţi un mic « deja vu ».

P.S.  Ne pare rău că am pierdut legatură în ultima vreme, însă noi nu am uitat în nici într-un caz de voi. Promitem să recuperăm tot!
Vă aşteptăm în vizită!

2 comentarii:

  1. Va multumesc pentru frumoasa initiativa de a ne tine foarte informati cu tot ce faceti, personal am citit si voi continua sa o fac ori de cite ori ve-ti posta :) Multumim pentru frumosul blog destinat. Deja astept alte noutati :)Succese!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumim, ne vom stradui sa va aducem mereu cele mai interesante si importante noutati! :)

    RăspundețiȘtergere